Spelen, leren en beleven op de boerderij!             Neem contact op

Spelen, leren en beleven op de boerderij!             Neem contact op

Spelen, leren en beleven op de boerderij!             Neem contact op

Klachten

Kinderopvang Buitengewoon gaat voor kwaliteit en professionaliteit. Desondanks kan het altijd zo zijn dat een met een verbeterpunt of klacht rond loopt. Er zijn verschillende manieren om uw verbeterpunt of klacht kenbaar te maken.

Allereerst kunt u terecht bij diegene waar de klacht betrekking op heeft. Wij moedigen het aan de klacht zoveel mogelijk direct te uiten, zodat problemen zoveel mogelijk direct kunnen worden opgelost. Gaat het om problemen op de groep waarover u liever eerst een gesprek heeft met de locatiemanager? Dan is dat uiteraard mogelijk.

Mocht u via eerder genoemde wegen geen oplossing of gehoor kunnen vinden voor uw klacht. Dan kunt u contact opnemen met de landelijk georganiseerde geschillencommissie.

Wanneer wij een klacht ontvangen, dan zullen we binnen 2 weken na het ontvangen van de klacht een afspraak maken om de klacht te bespreken. Binnen 4 weken na de bespreking van uw klacht, ontvangt u van ons een terugkoppeling over wat wij met uw klacht gedaan hebben en hoe wij hebben getracht uw klacht op te lossen.

Klik hier voor onze uitgebreide klachtenregeling.